March 1, 2014 Yannis Kostavaras 0 comments

MILESTONE Making Of

logo_of-dreams

Μια φορά κι έναν καιρό, εν έτη 2013, ένα φιλόδοξο ζευγάρι, o Κωνσταντίνος Μαμμάσης και η Μπάρμπαρα Ρουσάκη απο την Πάτρα τόλμησαν να οραματιστούν κάτι μοναδικό: Τη δημιουργία του πρώτου βιολογικού ανθού αγουρέλαιου στην Ελλάδα.

Τότε λοιπόν ήταν που μου ζητήθηκε, να κάνω την πρώτη φωτογράφιση του νέου προιόντος MILESTONE. Ένα καινοτόμο προιόν, την συσκευασία του οποίου εμπνεύστηκε και δημιούργησε η εταιρία Τhe BrandHouse, με πολύ μεγάλη επιτυχία.

DSC_0001       DSC_0050

Ταξιδέψαμε λοιπόν μέχρι το Παραδοσιακό Μουσείο Ελιάς του Α.Πετρόπουλου στο Κορακοβούνι Αρκαδίας, για την παγκόσμια πρώτη του Milestone. Ένας όμορφος αυθεντικός χώρος, γεμάτος απο την ιστορία της περιοχής, ο οποίος ταίριαζε στην λογική της Of Dreams & Knowledge.

DSC_0081   DSC_0089   DSC_0070

Μοναδικό και απο μέσα και απ΄έξω, μιάς και το ίδιο το προιόν είναι ο σπανιότερος και ωφελιμότερος χυμός της ελιάς και παράγεται εξ ολοκλήρου «στο χέρι», με έκθλιψη του καρπού σε παραδοσιακή μυλόπετρα.

DSC_0026   DSC_0121

Έχουμε ένα όνειρο: Να εμπνεύσουμε τα παιδιά μας έναν πιο φυσικό τρόπο ζωής. Η φιλοσοφία της OF DREAMS AND KNOWLEDGE είναι η επιστροφή στην παράδοση με την συνεργεία της επιστήμης και της τεχνολογίας. Η χρήση της μυλόπετρας τείνει να εξαφανιστεί απο τις ελαιοπαραγωγικές μεθόδους επεξεργασίας του ελαιολάδου. Πιστεύουμε πως η χρήση της μυλόπετρας, εξοπλισμένη με την κατάλληλη τεχνολογία, παράγει διαφορετικής ποιότητας ελαιόλαδο. Η διαδικασία είναι αργή αλλά εγγυάται ένα διαφοροποιημένο οργανοληπτικά και ποιοτικά προϊόν.

25-IMG_5667-final   17-IMG_5722-final

Έμπνευση της εταιρίας The BrandHouse, o άγουρος βιολογικός καρπός της Κορωνέικης ποικιλίας, η χρήση της παραδοσιακής μυλόπετρας, οι μέθοδοι ελαιοτρίβισης  καθώς και η υψηλή διατροφική αξία αυτού του αγουρελαίου που το καθιστούν «ορόσημο» στην κατηγορία του.

Η κεραμική φιάλη δημιουργήθηκε από πηλό stoneware, το καταλληλότερο υλικό για την προστασία του περιεχομένου της. Η πρωτότυπη χάρτινη συσκευασία, από οικολογικό χαρτί, έρχεται να “στηρίξει” και να προστατέψει το πολύτιμο αυτό προϊόν στο «ταξίδι» του, σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στις αγορές της Ελλάδας και κυρίως του εξωτερικού.

DSC_0113   DSC_0099

 

Brand Strategist: Κατερίνα Τσενεμπή

Creative Director: Νίκος Βλαχογιάννης

Art Director: Ανδρέας Μπούκας

Photographer: Γιάννης Κωσταβάρας

Food Stylist: Tina Webb

Potter: Στέλιος Λάσκαρης

Leave a Reply

16 − 5 =

error: Content is protected !!